Spelbeschrijving
Het spel heet ‘’Anne Maria koek-koek’’. In dit spel heeft iedere speler een bal behalve de Anne Maria Koek – Koek (leerling in het rood).
Speluitleg
Alle spelers beginnen vanaf de afgesproken startlijn. Wanneer de leerling in het rood omdraait proberen de overige spelers al dribbelend zichzelf te verplaatsen richting de leerling in het rood, maar let op. Zodra hij aan het einde van zijn zin: ” Anne Maria Koek – Koek” zegt probeer je de bal vast hebben en stil te staan. Ziet de leerling in het rood je nog in beweging dan mag deze speler je terugsturen naar de middellijn en mag je weer deelnemen zodra de leerling in het rood begint met roepen. De leerling welke als eerste over de achterlijn dribbelt mag de nieuwe Anne Maria Koek – Koek zijn.

